WSPÓŁPRACA

Cześć, jestem Łukasz.

Jeśli masz pomysł na współpracę, pisz śmiało na maila keepthebeat8@gmail.com.


Odbiorcy na YouTube

Wokół swojego kanału zbudowałem społeczność liczącą ponad 48 000 osób.

To największa widownia koszykarska na YouTube w całej Polsce.

Co miesiąc filmy mają średnio 362 000 odsłon.

Moje materiały trafiają w 97% do płci męskiej.

W niemalże połowie (47,8%) są to osoby w wieku 18-24 lat.

29,9% widzów ma od 25 do 34 lat, a 16% od 35 lat wzwyż.

Liczba fanów na facebooku: 15 000.

Liczba obserwujących na instagramie: 7 800.


Z kim współpracuję?


  • Sollus Entertainment – promocja tour Harlem Globetrotters
  • Obozy koszykarskie Draft Camp & Draft Camp Open
  • HAYNE Polska – ambasador akcji społecznej “Widzę się w sporcie”
  • Wydawnictwo SQN
  • Obóz koszykarski Nothing But Net
  • Obóz koszykarski Basket Camp
  • Shop Gracz
  • B4W TV
  • 2K & Saber Interactive
  • House of Your Cards
  • MMOrog
  • Ballin’ Nation
  • Turniej KO Streetball Krosno Odrzańskie
  • Turniej Seaking Cup Czarnków
  • Turniej Kaliski Streetball
  • Turniej Arcan Cup Trzcianka
  • Turniej SBC Wieleń
  • Turniej Na Metalowych Piława Górna
  • Turniej Back To The Roots Mogilno

Filmowanie i promocja wydarzeń koszykarskich

Jeśli organizujesz wydarzenie koszykarskie zgłoś się do mnie! Pomogę w promocji, mogę również nagrać materiał filmowy zarówno w wersji oficjalnej jak i w formie vloga na mój kanał.



Akcje społeczne i aktywizacja do uprawiania sportu

Uczysz młodzież tajników gry w koszykówkę? A może po prostu próbujesz namówić innych do wzięcia piłki i wyjścia z domu? Pomogę Ci dotrzeć do takich osób i zmotywować do ruchu!



Reklama produktu

Masz produkt, który mógłby zainteresować fanów koszykówki? Pomogę Ci dotrzeć w nienachalny (ale skuteczny) sposób do potencjalnych klientów.